فعالیتهای سئو
نوشته شده توسط : محمد قاسمی

فعالیتهای سئو

فعالیتهای سئو به دو بخش تقسیم می شود:

 

سئو کلاه سفید: به فعالیت هایی گقته می شود که که بر اساس توصیه و معیارهای های گوگل سئو تولز صور ت می پذیرد و باعث بهبود رتبه سایت شما در گوگل می شود.

سئو

سئو کلاه سیاه یا منفی : هرگاه شخصی بازدید سایت شما را با استفاده از پایین آوردن جایگاه سایت در نتایج جستجوی گوگل کاهش دهد در حال انجام سئوی منفی است در واقع سئوی منفی به  فعالیت هایی گفته می شود سئو تولز که به صورت غیر مجاز و برخلاف توصیه های گوگل ، برای بهبود رنک سایت انجام  می پذیرد.

در این مقاله به ویژگی های یک سئو خوب خواهیم پرداخت.

فعالیت سئو سفید

 

همانطور که ذکر شد، متخصص سئو خوب سئو تولز شخصی است که سئو را یک فرایند بلند مدت پنداشته و با توضیح این مطلب که برای کسب نتیجه  مناسب نیاز به مدت طولانی دارد،خدمات خود را بر اساس بر توصیه های سئو تولز گوگل انجام داده  و از راهکارهای خلاف استفاده نمی کند. در این روش متخصص سئو بطور دراز مدت با مشتری همکاری دارد .

 

انتخاب کلمات کلیدی مناسب

 seo

یکی دیگراز ویژگی های بارز یک متخصص سئو موفق  نحوه انتخاب کلمات کلیدی است بهینه سازی وب سایت چرا که این شخص خود را محدود به تعدادی کلمات کلیدی نمی کند و با انجام فعالیتهای مناسب در داخل سایت سبب می شود رتبه آن سایت در کلمات کلیدی متفاوت و معتبری در زمینه کاری مورد نظر بهبود یابد و همچنین باعث می گردد خدمات سئو با جستجو آن کلمات مخاطب هدف به آن سمت هدایت شده و به بازدید هدفمند سایت منجر گردد.

سئو تولز با سابقه پنج ساله در زمینه سئو و بهینه سازی وب سایت خدمات خود را آغاز کرد و با گذر زمان با به کار گیری متخصصان  برنامه نویس و طراح با تجربه جایگاه خود را ارتقا داد.

سئو سایت یکی از مشکل ترین پر استرس ترین خدمات موجود در وب میباشد و همیشه طبق الگوریتم های جدید که در مبارزه با اسپم و تقلب وب مستران به روز میشود باید حرکت کرد و چون سئو و مراحل انجام آن در هیچ جای دنیا قوانین کاملا مشخصی ندارد کار را بسیار دشوار میکند.

ولی با کسب تجربه و مراحل کار به صورت کلاه سفید بودن میتوان بهترین سئو تولز نتیجه را در زمان خود که بستگی به سطح رقابتی بودن کلمات کلیدی آن دارد را به سرانجام رساند.

منبع:

بهینه سازی وب سایت,سئو سایت





:: برچسب‌ها: سئو ,سئو و بهینه سازی ,سایت سئو ,سئو رایگان , آموزش رایگان سئو , خرید بک لینک , سئو و بهینه سازی سایت,آموزش سئو ,
:: بازدید از این مطلب : 536
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 18 اسفند 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: